ellenlang

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellen Lång - 24 juli 2011 17:34

 Min dag: 

Idag har jag gjort frukost åt iDA och Emma ! 

iDA fick ägg, och Emma 3 mackor .  

sen har jag hjälpt Sia att flytta in alla saker, hon ska ju flytta till Luleå i .. September tror jag !  

Jag fick en svart lampa, 2 lådor och 2 filtar !

sen efter klockan 6 ska vi sela TP !!

Kul ju !

Nu sitter jag och tittar på Svensson Svensson ! (och sitter vid datorn) som ni kanske fattar ^^'

Som sagt var ju iDA och Emma på The Ark och Håkan Hellström !

och både Emma och iDA fick ett plektrum (stavning)

och Emma var så snäll så jag fick hennes !!  

Så nu har jag 2 autografer  och 1 plektrum (stavning) wiihooooooo   


Måste bara säga att mina tankar går till Norge !

så sjukt att något sånt kan hända !

typ 90 är döda ju !

jag fattar inte hur ond man kan va ! 

herregud .. 


Av Ellen Lång - 23 juli 2011 20:12

Hahah.. 

När jag loggade in (nyss) så slog jag in en säkerhetskod som är annorlunda varje gång, så var det "Eksö" typ Eksjö !!

ååh, det är ju inte så långt kvar ju! !

Idag är iDA och Emma på Håkan och The ark i kalmar också   


The ark! ♥


Amy winehouse rär ju död nu ju !  


Idag har jag iaf tränat Selma som vanligt, hon höll på att stanna och hålla på ..

så hoppas att hon skärper sig med det !

Annars får hon sig en smäll på baken .. 

Hahah nejnej !! 

Sen typ imorgon tänkte jag ladda upp alla finfina bilder jag fått på natur och djur med iDAs systemkamera !! 

Jag och Joppe är ensamma hemma ikväll till inatt. 

Så hoppas det inte börjar åska .. 



Kramis 



// Ellen   


Av Ellen Lång - 22 juli 2011 18:35

Åska igår natt asså ! 

shiiit vad jag var rädd !  

Det blinkade ute hela tiden och det lät sjukt högt ju !

Nu pratar typ alla om det, och det ska typ bli samma inatt/imorgon natt ?

och imorgon kväll/natt ska jag och Jopper vara ensamma hemma ..   

Så får se hur det går ?

 Idag har jag iaf varit med Anna och vi åkte till Vimmerbyy !  

Jag köpte en Saltsten (till Vera) och en Mascara !

 Men nu ska jag gå,



Hoppas på INTE så mycket åskväder !!!


// Ellen    

Av Ellen Lång - 20 juli 2011 15:30

Nu har vi varit i Vimmerby, snart ska jag åka och köpa hö på Petras häst och smådjur !   Sen blir det att träna Selmiis igen .

Vi har ätit PIZZA ! 

ovanligt .. ? 


Orkar inte skriva så mkt idag..


hejjdåå 


// Ellen 


...

Av Ellen Lång - 20 juli 2011 11:48

Nu har jag kört Selma med kärran ! 

hon gick otroligt fint och är helt inkörd nu. (: 

nu ska jag tydligen till vimmerby med Farfar, Mamma, Pappa .. Mona ? och aa  vet inte .. 



heejjjj

Av Ellen Lång - 19 juli 2011 11:16

Precis kommit från mitt rum efter att ha busat med Harry ! Han har precis fattat att han har 2 burar han kan gå igenom typ ..   söööta lilla Harry !    

Igår som ni såg när jag uppdatera med mobilen var Selma väldigt duktig när vi tränade med kärran andra gången ! hon gick exakt som hon ska och gick upp för nästan hela backen. Jag är riiiktigt stolt över min beebis !  


Idag hade jag tänkt att vi ska test gå till Preem/Frendo (utan tyngd) i värsta fall får jag dra den själv ..   Hihihihi



Puss 


// Ellen 

Av Ellen Lång - 18 juli 2011 17:42

Nu har jag och Ida tränat Selma <3 hon var som vanligt duktig, men måste säga att de gick extra bra nu! :-D. Hon stannade inte en ända gång ! :-D. Nu orkar jag inte skriva på mobilen för den är så seeeeeeeg

Av Ellen Lång - 18 juli 2011 17:42

Nu har jag och Ida tränat Selma <3 hon var som vanligt duktig, men måste säga att de gick extra bra nu! :-D. Hon stannade inte en ända gång ! :-D. Nu orkar jag inte skriva på mobilen för den är så seeeeeeeg

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards