ellenlang

Alla inlägg under juli 2011

.

Av Ellen Lång - 11 juli 2011 09:24

Nu sitter jag och inhalerar.

sen ska jag och Mammi gå till Petras häst och smådjur och köpa "täcket" till Selma. 

Vi tar inte med oss Selma tror jag.   hade ändå tänkt att gå en promenad senare idag med henne. 


Seeenare idag när jag har våran dator och inte Sias ska jag lägga ut lite bilder på henne som jag tog igår.  

Ni måste ju få se hur söt och underbar hon är ju!  


Nu ska jag läsa andras bloggar.  


Ha det skit bra !

// Ellen    


    

Av Ellen Lång - 10 juli 2011 20:31

Idag har jag tränat Selma med kärra 4 gånger. 


Hon kan dra nääästan felfritt.

jag har satt lite tyngd i också för att hon förhoppningsvis ska kunna dra tunga grejer sen.

i vinter får jag antigen knyta en pulka bakom selen, eller så funderar jag på att sätta skidor istället för hjulen.   


I morgon ska jag på den "nya" djuraffären i centrum och köpa ett "täcke" till Selmis

För det är på rea, bara 50 kr. så köper det då, får ta med mig Selma också för att jag ska köpa i rätt storlek. 


Halsbandet jag köpte till Flisan (som dock var ett katthalsband)  gick sönder..  själva öglan som kopplet ska sitta i lossna. Så nu har hon det gamla halsbandet igen. 


Ska inte träna Selma med kärran i morgon. hon får så mycket godis då, så hon blir tjock..  

så det blir bara en promenad då. 


Nu ska jag gå. 


HejDå 

// Ellen   

Av Ellen Lång - 8 juli 2011 15:11

Idag har jag varit på den nya djuraffären i hultan  


Jag köpte hundgooodis till Selma och typ en "hamburgare" till Selmis de med.      

Det är typ as varmt ute och jag badar inte ? 


jag vill ha en pool ju !  




Haha..


 Hare gutt

// Ellen     

Av Ellen Lång - 8 juli 2011 14:58

  

  Sött ! 

     




BajBaj 

// Ellen   

Av Ellen Lång - 7 juli 2011 21:56

Jag och Emma har kul!!  


   HAHA !   Hoooooo   "syskonkärlek!"   xD   BlubbBlubb   Men tjaa !   åhh TITTA !      Hähä  Mhm   

   Smiiiile !   Pussss    ööh !   jag ser ut som en ko ! // Emma   




HA det bäst, puss på röven !   
// Ellen & Emma   

Av Ellen Lång - 6 juli 2011 12:14

jag och Ida gjorde en skräckfilm.. faast det blev lite mer komedi   ahahahhahahahahahah så sjukt kul den är ju! förlåt Ida för att jag råka strypa dejj..    

 
Av Ellen Lång - 4 juli 2011 10:32

Hihi nu bloggar jag med mobilen ! :-D. Och ser på jon and Kate + 8 ! Men jag kan inte ta bilder och lägga upp via mobilen... Buhuu

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards