ellenlang

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellen Lång - 27 juli 2011 13:29

Polly och Selma  


   Efter lek blir det vila ..    Gaaalen tjej !    ahahah !   Busiga flickor !   och stora i käften ..       Selma är lite trött ! 




Hhihi .. som ni kanske inte sr på bilderna så är faktiskt Selma och Polly bästa kompisar ! ♥

Av Ellen Lång - 27 juli 2011 10:49

nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på "Hartvigs" Och kollat på "kartor" asså .. ni vet typ böcker med tapeter ^^' 

Så tog jag hem 7 stycken också ..  

Snart ska jag träna hundarna också ..

Jag är "barnvakt" eller .. hundvakt .   

Så idag och typ .. haha vet inte hur länge ..

så är jag Pollys hundvakt!  

Så tänkte träna först Polly sen Selma !

Funderar på att filma också .. när vi tränar då ..  

   Ganska fin bild tycker ja 

så hejjjj dåå ! 


// Ellen   

.

Av Ellen Lång - 26 juli 2011 14:38

Helvetet sägs vara dit man kommer när man dör och inte varit "snäll" 

Himlen sägs vara dit man kommer när man dör och varit "snäll"


Jag tror, att någon gång i livet upplever man "Helvetet" men man vet aldrig när, var, hur eller varför, 

"himlen" är allt det där goda i livet .. 




haha, det där är något jag funderat över .. 

så varför inte skriva det på min blogg ?   



Haha.. nu --> en bild  


   Helt okej tycker jag !   

Av Ellen Lång - 26 juli 2011 08:28

Nu har jag precis gått upp, sen ska jag väll göra mig i ordning sen om pappa inte är klar tänkte jag måla !

Längtar till September .

ska ju göra om rummet då !   

Kul Kul !

Har redan börjat planera i huvudet .. hihihi


Men nu ska jag göra mig i ordning !


  Världens finaste Vera på bilden !   

Hejj


// Ellen   

Av Ellen Lång - 25 juli 2011 15:50

nu har jag klippt gräset ! 

och krattat upp det som ramla ut .  

Sen råkade jag gå in i väggen så jag fick ett sår .. ^^'

Hahahha . det är ju som att jag inte har målat eller klippt gräset så mycket igentligen eftersom jag bloggat så mycket .  

Men det har jag faktiiskt !  

Bara att jag tagit pauser och då har jag bloggat seeen gått ut !

Sen har jag tränat Selma idag också ! 

satte på tyngden igen !

det gick ganska bra en hon stannade och höll på ibland, men det ska jag träna bort !   

Haha .. nu har jag fått för mig att ladda upp typ 1 bild för varje inlägg !  


så här kommer 1 bild ..  


   Haha på bilden ser det ju lite som att han inte tar emot sig med tassarna ! 

   men det gör han faktiskt !  

   Så kan jag ju passa på att säga att iDA tagit bilden !    


  

  

Av Ellen Lång - 25 juli 2011 13:34

Lite bilder ! 



   åhh så söt !      Orkade inte fix rätt håll ..    Puusss på tassen !    gaanska bra    Rätt bra tycker jag !   


Av Ellen Lång - 25 juli 2011 13:21

Nu har jag tagit en paus efter att ha hjälpt pappa att måla garaget !

Det blir jätte fint tycker jag iaf !  

Tänkte ta med kameran efter vi har ätit så ni får se hur vi jobbar .  

Bjuder på en bild jag tagit med iDAs systemkamera också !



    Hahah .. jag och Selmiiis

jag ser dock lite muppad ut men aja ..  

Det bästa med bilder är ju heeelt klart Selmas rooosa nos !

så sött !  


Kramiiis 


// Ellen   

  

Av Ellen Lång - 25 juli 2011 08:28

  Den här bilden tog jag för 1 eller 2 dagar sen. 

Jag älskar det !! 

det blev faktiskt sjuukt bra !

och den är inte redigerad heller .  

så det blev en riktigt bar bild på en riktigt fin Harry ! ♥


Kommentera gärna vad ni tycker om den ! 

jag tycker iaf att den blev jätte fiiin ! 
 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards