ellenlang

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellen Lång - 31 juli 2011 19:32

   Idag har jag målat Annas naglar !  

   och min tumnageln ^^ 

Allt blev rätt bra tycker jag ! 

kommentera gärna vad ni tycker !

        min !

Av Ellen Lång - 31 juli 2011 08:10

Nu sitter jag tyyp heeeelt ny vaken ! 

och kollar för ovanlighetens skull på saker till Selma ! och om 5 dagar (5 Augusti) fyller Flisan 10 år ! ♥

Till henne köpte jag 2 "hamburgar kött" fast .. till hundar ^^' 

men är verkligen jätte sugen på att köpa en filt till Selma ! 

har ju hittat en super fin nu också ! 

som är ganska tjock . 

men har typ beslutsångest !har bestämt tapet iaf !

det kaaanske jag har sagt men aja . 

Tänkte ta kort på den så ni får seee ! 


   

Så ser den ut !



nu ska jag gå ! pussss ♥

Av Ellen Lång - 30 juli 2011 09:47

Jahopp .. 

nu har jag ögoninflammation ..  

Buhuuu ..

Och så är jag lite förkyld .

känns inte så jätte kul .


Men känner mig inte så jätte dålig så ska på marknad idag !  


Hahaha .. Selma ser på "Air Buddys" hahah

så jäkla sött !

sen när dom fånga in valparna i ett nätt typ halv satte hon sig ^^' 


åhh vad hon är söt !  ♥ 


   En bild på sööötisen !  ♥ 

Kanske inte den bästa men men .. 

Av Ellen Lång - 29 juli 2011 14:45

Nu har jag äntligen fått Härliga Hund ! (tidning) 

Jippie !

Så nu sitter jag typ och läser ^^' 

eller nja .. inte nu

NU ska jag spela monopol med Sia och Joppe !  

Så skriver inte mycket nu .


bild skiter jag i ..  


Puss   

Av Ellen Lång - 29 juli 2011 08:34

Godmooorgon !


Idag vet jag inte vad jag ska göra .. 

håller på att bli sjuk tror jag .

hostar jätte mycket .

Men det blir nog att träna Selma med kärran , ska bara få fram den ..  

Sen har jag funderat på den där selen ..

Jag bar ju råd .

hahah får se hur jag gör ! ^^'


Tråkigt för er att bara hör tjat om den juuuuu . 


 

De här är selen !  




Men  nuu ska jag 

Av Ellen Lång - 28 juli 2011 21:38

     Ojj .. den här blev inte så bra ..         


Orkar inte skriva nu .. 

ska se film med Sia istället !  


Kommentera gärna bilderna !


Puss  

Av Ellen Lång - 28 juli 2011 16:02

Jahopp .. 

Nu har jag varit med Hanna . 

Fast inte längre . 

Nu sitter jag och kollar på djurmaxi.se !

Det har ju varit någon typ ändring där men nu kan man ju kolla vad som finns igen !

hihihi kul !  

Just nu kollar jag på en drag-sele , inte en sån dom DRAR saker med utan en sån så dom INTE drar ..   

Tänkte för att Selma drar ganska mycket när vi går på promenad ! 

Så tänkte deee

Får se hur jag gör ..   


Men nu ska jag gåååå


Hejj 


// Ellen  

Av Ellen Lång - 27 juli 2011 21:55

Nu har jag duschat, lekt med Polly och Selma, plockat gräs/maskrosblad till Vera och Lillan och nu sitter jag här !  

Är sjuukt trött så går nog och lägger mig snart . 

sen i morgon vetti tusan vad man ska göra .. 

eller jag kanske skulle va med Hanna .

Orkar inte skriva så mkt så nu kommer lite bilder ist . 



   Fiin bild tycker jag ^^'   Som vanligt oorkar jag inte vända dom eftersom jag måste göra det på picnik ..

   Men en fiin dam på bilden! 

   Den ny målade väggen !    fin tjej   nämen ! räcker ut tungan till kameran !   

   Himla fin bild de här tycker jag !



Åhhh ! det var nyss "Hurts" på MTV  

Dom är såå braaaaaaa



// Ellen    

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards