ellenlang

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellen Lång - 9 augusti 2011 14:18

Nu är jag typ sjuk , mina ben är helt .. störda .  

Så jag sitter vid datorn och tv:n .  

Nu bjuder jag på några bilder på mina fina djuuurisar     


Sen tänkte jag kanske gå en promenad med Selma .

Hon är så sööööööt  



   FliiisiFlisan  Vera     Fina Veris   Selma    Selmiis   Harry   Greta   Harry   Greta


   

Av Ellen Lång - 8 augusti 2011 17:14

Oooops .. 

har glömt att blogga .. 

Jahopp . just nu har jag ont i halsen .  

Hoppas det går över iaf !

nu kollar jag på "earth"

sjukt fina "bilder" ju !


Här kommer en helt okej bild !


   

,

Av Ellen Lång - 7 augusti 2011 09:56

Sitter och är gaaanska trött nu .   

Somna typ sent igår ..  

det första jag gjorde i morse var att fixa till Harry och Greta .

Dom bara sooover och sooover ..   

 Här kommer en bild


 



Puss  

Av Ellen Lång - 6 augusti 2011 17:48

Nu sitter jag med Anna . 

vi gör typ INGET .. tråååååååååkigt . 

Jag och Anna har faktiskt fixat akvariet idag . 

Usch ! 

det var inte rent kan jag ju säga ... 

Blää . 

Men nu är det fint. det är dock en spricka i botten . men man måste kanske inte ha fiskar i det ..?

hahaha .. 


 

Puss ;**

-

Av Ellen Lång - 6 augusti 2011 07:59

Nu har jag gått upp . intressant ?  

Gick faktiskt upp klockan halv 8 idag !

Rätt tidigt ju !

Idag ska jag nog va med Anna .  typ alla andra ( i min familj ) ska på virserums marknad ! 

Tänkte träna Selma . 

Fixa lite med hamstrarna . 

Och typ så .. 

Det kanske blir en film ? 

Vad jag ska filma isf vet jag inte .. hahah . 

Typ Selma ? Flisan ? Greta ? Vera ? Harry? 

kanske en film på veriiis ?

För er som inte vet det är hon världens finaste ! ♥

Av Ellen Lång - 5 augusti 2011 19:11

Idag fyller VÄRLDENS BÄSTA FLISAN 10 år . 


här kommer bilder på världens finaste :') 


     




Av Ellen Lång - 5 augusti 2011 18:48

Dålig uppdatering idag . 

varit i kalmar med Emma och Mamma ! 

Vi köpte lite smått och gott .. 

Nu ska vi käka chiips !  

och godis ?

Jag har fått göra egen mjukglass också ! 

Fast .. det fick jag inte för det var en tant som "hjälpte" mig .. Buhuu . 

Nu orkar jag inte skriva . har sjuukt ont i fötterna ..  


   En bild ^


Puss ;**  

Av Ellen Lång - 4 augusti 2011 19:15

Nu har vi varit och badat . 

Sitter med morgon-rock ^^'

Orkade inte ta på mig kläder ..  


Tog en bild på mig .. ahhaha ..


   haha .. 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards