ellenlang

Alla inlägg den 20 december 2011

-

Av Ellen Lång - 20 december 2011 17:52

♥!

   

-

Av Ellen Lång - 20 december 2011 10:27

Dagens: 


Lycka: blir nog lite julbak idag + att jag målat naaglarna !

Olycka: sjuk, oooch sjukt trött .. 



4 dagar kvar till julafotn! ojjojoj !

1 dag kvar tills Anna kommer 

3 dagar kvar tills Sia kommer !


tänkte träna selma lite idag dårå !

(typ lydnad ..) 


Dööör här ! skit trååkigt! 

 här kommer Selmas "kommandon" igen, kom på några fler! 

jag vet, no life .. 


Sitt

Ligg (lägg dig ner) 

Stanna

Kom hit

Var är nosen - hon ska ta tassen på nosen, dock kan hon inte sätta tassen där, men hon "pekar" 

Puss 

Sitt vackert

ögonen - hon ska titta en i ögonen

viska - hon kan det dock inte till 100 %. hon ska sätta nosen vid örat

sök - hon ska leta efter te x en leksak

spela död - kan hon nääästan, fast hon behöver lite "hjälp" men att fatta vad hon ska göra

*Inget namn* - hon ska sitta, fast tassarna ska vara på mitt knä. för att hon ska göra det klappar jag på knät

Upp - om hon ligger ner, ska hon ställa/sätta sig upp

Loss

Kom - samma som kom/hit fast jag backar sammtadigt som jag säger det, hon ska följa efter

Tass (andra) - Som tass, fast när jag säger andra så ska hon ta "upp" .. den andra tassen? 

Igenom - Om hon ska gå igenom en tunnel, så kan man säga igenom om hon inte gör det utan att man säger det


Nu kom jag inte på mer .. (a'

 

PUSS 

-

Av Ellen Lång - 20 december 2011 07:03

Tredje bilden: en bild på någon i din familj: 

En bild på Emma ! 

  


Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards