ellenlang

Alla inlägg under januari 2012

-

Av Ellen Lång - 4 januari 2012 22:24

Nu ligger jag och myser med Selma, fast hon har redan soomnat .. hihi!

godnatt!


PUSS

-

Av Ellen Lång - 4 januari 2012 17:25

Braa uppdatering idag & igår ju !

*stolt*

inget att göra, längtar till "kronjuvelerna" ska börja !

dock är ju det om typ 3 timmar .. hahah!

bilden är tagen idag, rätt nöjd ändå!

Selmaa bilderna är ooockså tagna idag.

hoppas ni tyckte dethär inlägget var bra, men eftersom jag är så generös får ni en bild till!

Ganska nöjd.

PUSS 


  

-

Av Ellen Lång - 4 januari 2012 17:06

Inatt ska min fina sova hos mig, hihih !

vi ska mysa ;3

för er som inte fattar .. SELMA såklart !

2 bilder på miig igen dårå!

inte vanligt att ni får bilder på mig sjäälv ..

kanske blire en ändring på det nu..?

   

Kommentarerna fortsätter, vet att jag tjatar, men tusen tack underbara läsare !


PUSS

-

Av Ellen Lång - 4 januari 2012 14:38

Bildbooomb!

vred på bilderna men det blev så iaf ..

BLÄÄ

                               

Min fina <3

Fattar inte varför bilderna blir så ..

vissa bilder är bra, vissa är dååliga !

men hon på bild är lika snygg iaf, ;3

-

Av Ellen Lång - 3 januari 2012 20:10

Bjuder på en bild på miig!

 

Inte vanligt det inte, ser dock sjuukt ut ..!

Längtar till Serien som går på 1:an, jätte bra ären!

Kommentarer fortsätter det med också, tack tack !


PUSS

-

Av Ellen Lång - 3 januari 2012 17:18

Jaag köpte :

  • Ett överkast till sängen (typ beige/vitt)
  • Pellets till Vera, Lillan, Harry och Greta
  • En lamp-skärm
  • En typ jeans shorta
  • Ett ben till Selma
  • Galjar (stavning..?)

Det var noog allt!

Nöjd är jag också, dock hittade jag en suuuuper snygg typ tröjja som det stog OMG på, hihi !

dock fanns det inte i min storklek ..


En till "snygg" bild på Flisan ..

HAHAHHA !

Den här var nästan värre ..


PUSS 



-

Av Ellen Lång - 3 januari 2012 09:17

Drar snart till Linköping för att gå på Ikea & massa andra affärer tyyyp, djurmagasinet är ju ett mååste också!



Tionde bilden: på din favoritplats:

   


Det finns många platser jag gillar - Hemma är nog (såklart..?) favortiit stället, tror jag.

Men Norrbotten (typ Luleå) är nog också något av min favortiplats.

eftersom jag har många nära och kääääära där, ibland känns det liite som att det är mitt hem .. 

hihihih !


PUSS  


-

Av Ellen Lång - 2 januari 2012 16:06

Inte långt kvar till skoolan nurå.. ojjojj !

tiden går läskigt fort..!

läser bloggar & slappar gaalet mycket!

Har absolut inget att skriva om dock, men en bild kan jag ju iaf bjuda pååå!
 

Snyyyggaste tjejjen ever !

ahaha, förlåt Fliiiisan..

Pfffft, HAHHHAHAHAHHA!

dör, hon ser heelt sjuk ut !

Nu ska jag inte skriva meeer,

PUSS


Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards