ellenlang

Alla inlägg under december 2011

-

Av Ellen Lång - 18 december 2011 16:22

Gör som alla andra dårå !

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

-

Av Ellen Lång - 18 december 2011 14:14

Igår hjorde jag inget speciellt . 

Fixade en hage till Lillan (luckan är öppen så hon bara skuttar ut i haaagen) 

Sen tränade jag Selma och lite så . 

ingen bild får ni, nu iaf !

PUSS 

-

Av Ellen Lång - 16 december 2011 16:04

tränat Selma lite, det var någon som frågade hur många trix hon kunde! rättare sagt stog det "hur måmga trix kan din hund" 

skriver upp alla .. 


Sitt

Ligg (lägg dig ner) 

Stanna

Kom hit

Var är nosen - hon ska ta tassen på nosen, dock kan hon inte sätta tassen där, men hon "pekar" 

Puss 

Sitt vackert

ögonen - hon ska titta en i ögonen

viska - hon kan det dock inte till 100 %. hon ska sätta nosen vid örat

sök - hon ska leta efter tex en leksak

spela död - kan hon nääästan, fast hon behöver lite "hjälp" men att fatta vad hon ska göra

*Inget namn* - hon ska sitta, fast tassarna ska vara på mitt knä. för att hon ska göra det klappar jag på knät

Upp - om hon ligger ner, ska hon ställa/sätta sig upp


Nu kommer jag inte på något mer .. kanske är kan hon något mer, kanske inte !

Ska nog träna lite mer nu . 

Ska bara se unga mödrar .. ;3 

Otroligt vacker hund !

PUSS 


 

-

Av Ellen Lång - 16 december 2011 14:20

vad gör du just nu? Gör detta ?

har du kul just nu? Njaa .
har du syskon? oohja !
hur många? 5 ;3
har du ätit frukost? jaopp
har du någon gång pussats? Med familj typ .. ? ;) 
gillar du justin bieber? hihi, jaa ! 
har du druckit? Nej!?
har du rökt? nej,nej ! 
har du någon gång gjort bort dig framför en snygg kille? jaaoopp.. 
håller du på med någon just nu? nej !
är du kär? nej ..
i vem isåfall? 
hur många har du varit ihop med? vet inte ..
älskar du din familj? Självklart !
har du någon gång varit på liseberg? Jaa ! 
*********
fanta/cola? COOOLA 
hallon/jordgubbar? hallon!
fotboll/handboll? fotboll!
singel/förhållande? om du menar vad jag vill va så.. ingen aning !
tv/film? Tv !
gitarr/trummor? Trummor!
pojkvän/flickvän? pojkvän.
**********
fem sanningar om mig!
Jag är beroende av cola !
Jag tycker att Newkid är snyyyygg! 
jag älskar att slå in julklappar !
jag gillar typ bara skinkan och potatisen på julbordet. 
Jag tycker chokladkalendrar är sjuuukt gott !
Snodde denna av Frida, fast jag svarade ju såklart på frågorna själv ! 


 

-

Av Ellen Lång - 14 december 2011 18:11

Fixat sallad & hamstermaten nuuu !

snart ska jag gå och lägga mig tror jag, eller ganske inte snaart men om typ 2 timmar ;d 

orkar inte skriva ngt nuu, tänkte länka till en blogg. 

för er som sett/ser ponnyakuten (säsong 1) känner ni igen honom !

www.jacoblingvannerus.blogg.se/


PUSS

-

Av Ellen Lång - 13 december 2011 20:09

Trött tjejj sitter och tänker på hur den tråkiga skoldagen blir imorn .. 

Inget speciellt som händer.. 

efter skolan är det dock Dans, fast Tess (dansläraren) kommer inte, så vi tränar på eeegen hand, ahah. 

Idag vare ju då Lucia, usch vad pinsamt! 

aahhaah!

"som kan få hjärtat att.. gråta!" 

hahaha, typ ingen som fattar nu men för dom som gör det så äre sjuukt kul !

det tycker jag iaf .. :$

Snart ska jag gå och lägga mig, för jag är sinnesjukt trött! 

faaaktiskt så gick jag upp sjuukt tidigt idag, vi skulle vara i församlingsgården kl 7, ojjojjj ! 

bra inlägg juu !

Det var en som frågade vilken kamera (system) som jag hade + rekomenderade! 

skrev ganska lågt i kommenater (som svar) 

så där kan ni se vad jag se, särkilt du som fråga, fast du vet ju vem du äääär, hahahahaha !
Men lite kort tänkte jag säga att jag rekomenderar en canon ! 
Nu får ni en bild!

PUSS 

-

Av Ellen Lång - 13 december 2011 15:02

TJABBAA , 

Jag är med Natta så ingen långt uppdatering, 


PUSS  

-

Av Ellen Lång - 12 december 2011 07:24

snart skolan dåårå !

 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards