ellenlang

Alla inlägg under november 2011

-

Av Ellen Lång - 3 november 2011 22:05

Cha cha bloggeeeeeeen, 

nä jag ba skojja. ;) 

Nu ska jag iaf bädda soffan så jag kan soova. :D 

kvällstrött som jag är .. 

Imorgon ska vi .. gå på stan lite, Sia är ju ledig. 

Jag SKA på djurmagasinet !

Nu får ni ännu fler bilder från .. i sommras !
           

Ihihihih

PUSS   

-

Av Ellen Lång - 3 november 2011 12:09

Jag är trött .. 

sjukt trött .. 

men jag kan ju inte sova länge ?

ajja. 

             

några bilder jag hittade från Augusti .

Hoppas det uppskattas ! 

btw så vill jag tacka för att det är fler som gillat bloggen, det kan du som inte gjort det göra om du tittar liite till höger längst upp . och bara trycka på "gilla"
PUSS  

-

Av Ellen Lång - 3 november 2011 07:30

   PPUSS 

just NU är jag i norrbotten, när ni läser. men NU när jag skriver är jag hemma i väntan på att få åka (a)

-

Av Ellen Lång - 2 november 2011 08:37

Ojj ojj, igår var en .. social dag? 

Haha, först åkte vi ju till kusinerna sen till farfar på middag och seeen till Bosse. 

och för er som inte vet att det är ganska långt mellan Luleå och Töre osv . 

hah , såååå långt är det inte tror jag? 

från Luleå till Töre äre en halvtimme typ, sen fråån Luleå till Kalix (farfar) så är det tyyp en timme . 

så inte sååå långt .. ;) 

men iaf .. 

nu sitter jag iaf i Petra och Sias lägenhet men Mamma, Emma, Joppe, Ida, Mona, Allis och Felicia :D 

(Allis är en hund) hihi

hoppas ni gillade bildbomben igår? 

PUSS 

Har ju inga nya bilder så en repris (a)  

.

Av Ellen Lång - 2 november 2011 07:30

inte fixade. och förmodligen är inte resten av bilderna som är tidsinställda det heller :3
PUSS  

Av Ellen Lång - 1 november 2011 12:00

Tidsinställd BILDBOMB !

               fDock har jag inte fixat dom, så ingen text och åt sidan. så vriiiid huvudet ! 

-

Av Ellen Lång - 1 november 2011 09:39

Denna video får underhålla mig just nu ! ♥


Lät mig tro vad hon än sa .. 






På tal om musik. 

så saknar jag att vara sådär besatt av The Ark . 

saknar dom. 

fast finns gör dom ju . men inte på samma sätt ..? 

men jag tror att det egentligen var bäst att det blev som det blev med dom. 

deras nya skiva var inte lika bra som de förra, det kändes liksom inte som  dom 

men dom fanns där. 

och det gör dom ju fortfarande . 

men jag saknar att känna så för ett band. 

för en artist. 

som jag gjorde för dom. 

jag tänker på de, rätt ofta . 

kanske hittar jag någon annan ..? 

men det kommer nog inte bli samma sak med något annat band/artist. 

för The Ark, dom bara kom där i tv rutan. 

och jag blev kär. 

nu lyssnar jag bara på musik, för att det är bra. 

The Ark musik var fantastisk. 

inte bara musik. 

så mycket annat. 

vad som är det andra, det kan jag inte riktigt sätta ord på. 

jag saknar till och med avundsjukan jag fick när jag hörde att någon träffat dom. 

det finns fortfarande kvar . 

och det är nog bra. 



-

Av Ellen Lång - 1 november 2011 06:22

Sitter och klockan är typ halv 7 ..? 

men jag lyssnar ju på Newkid! ♥

  

Han är söt :3

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards