ellenlang

Alla inlägg under november 2011

Av Ellen Lång - 22 november 2011 19:05

Ni är så undebara, så viktiga, vad vore jag utan er? 

ni har glimten i ögat. 

dedär lilla extra som ingen annan har. 

ni är så unika. 

så speciella, på erat eget sätt. 

jag älskar er,  så mycket så jag kan verkligen inte förklara. 

ni betyder verkligen ALLT för mig. 

förvinner ni, förstörs jag. 

   

               

   

-

Av Ellen Lång - 22 november 2011 18:54

Nu har jag dushat, sköönt !

nu tittar jag på kakpogram !

ihiih, det är mina favvorprogram typ :D 

suuuper !

Skolan imorn nu då, som vanligt? 

men seegt ! 

ingen musik som vi .. ska ? ha heller, nejnejj, utan vi ska ha matte och geografi istället .. 

USCH 

menmen ! 

efter den skol-dagen är det ju iallafall dans !

en liten bild !

PUSS 

-

Av Ellen Lång - 22 november 2011 16:28

Hej, jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik .. 

ihihiihihihihhihihihihihihihih

Nu siitter jag med Julia och Ellen :* 
PUSS 

-

Av Ellen Lång - 21 november 2011 17:35

haha, ett till inlägg som är från när jag var mindre



jag tycker  att the ark e jete bra!!!!!!!!!!  den besta låten e de wörin kajnd och vader ov ösaon!!!!!!!!!!!!!!!    jag tycker att ola  salo har snykt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hej då:)


hahahahah, skrattar sjukt mycket åt det här, ni som inte fattar så: 

de wörin kajnd = the worrying kind 

vader ov ösaon = father of a son 


hihihihih . 

THE ARK I MITT HJÄRTA !


en bild från mig när jag var 7-8 år !
Fotorgraf = Anna Lång !

ihihii

   

-

Av Ellen Lång - 21 november 2011 14:56

Hemma efter skoolan nurå !

en bild på Emma för typ längesen,

hihihih nu fick hon för bilden hon la upp .. ;)  

http://emmamartinalang.devote.se  

-

Av Ellen Lång - 20 november 2011 10:44

Såhär skrev jag om Flisan och Selma för många år sen .. 


"flisan e en gnel sbik om hon vil up nån stans så sheler hon så man måste bära up hene för hon låsas att hon inte kan hopa up men on e endå värdens besta hund !
selma e jete snel men när man e med nåon anan blir hon jete jurig ! men hon e endå värdens besta hund!"


Hahahaahahahahahahaha :'d


-

Av Ellen Lång - 20 november 2011 09:33

Iihih, så söt ! 

ni som inte fattar vd hon gör så lägger jag godisar i skålen, var tvungen att film, hon är så söt! 


 

Av Ellen Lång - 20 november 2011 07:20

Nu sitter jag ovh googlar på "hundtrix". 

ihihi, för jag och Selma ska ha en träningsdag idag ! 

måste köpa nytt godis snart, har bara nååååågra torra grejjer (vet inte vad dom heter ..) 

och sen hundchoklad som jag delar i 2-4 delar ! 


denna bild är oredigerad, har bara ändrat liksom, in zoomat ! 

riktigt nöjd, tagen med min kamera , alltså inte systemkameran !

och jag vet att det ser ut som det iii ögat, men den är tagen med min röda kamera ! 

 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards