ellenlang

Alla inlägg den 23 november 2011

-

Av Ellen Lång - 23 november 2011 18:19

Sitter och dör av trötthet .. 

Snart blire att gå till hamstrarna och fixa lite ... 

gjorde ju om + rengjorde alltihopa för någon dag sen ! 

bilduppladningen är seeeg !

men iaf, känner att jag har så mycket jag borde köpa till Selma, Greta, Harry, Flisan och Vera, det som Lillan "behöver" är bara en inhännad som dock är fixad men inte inne och detmåste typ torka hon rengöras .. lite svårt att fatta fr er kanske .. 

men iaf, Selma behöver ett halsband + en leksak till jul .. 

fast funderar på att göra en ist :3 (leksak)

Flisan behöver ett nytt halsband .. 

Greta behöver en ny skål (större och helst tyngre ..) 

det kanske man kan hitta billigt på stegen? 

Harry skulle behöva en ny matskål, fast det är ju lätt att bara ta en vanlig skål typ . 

Vera skulle behöva 2 "stångar" typ , asså av godis :D

ojjjojjj, jag får nog panta tomglas .. 

jag har ju bara 29 :- 

oooopsii . 

sen ska ju mina 5 syskon ha något också .. 

ihihihiihhihi


PUSS

-

Av Ellen Lång - 23 november 2011 06:41

Snart skoooolan då . 

nu lyssnar jag på " in the gettho" men Dolly parton !

så sjukt bra !
 en liten bild. 

PUSS  

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards