ellenlang

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ellen Lång - 8 oktober 2011 17:12

         GRYMT NÖJD MED DENNA :D ah brukar inte få snygga bilder på fåglar :D  

Av Ellen Lång - 8 oktober 2011 16:21

Varit ute med Hanna - www.eranlillahannis.bloggplatsen.se ! CHECKA !

riktigt duktig på att fota är hon ! (bättre än mig) 

här kommer iaf bilder .. 

inte så många orkadeinte fixa alla :D

               Bara dom svartvita bilderna är redigerade , och då BARA de svartvita :D 
PUSS och kommentera gärna vad ni tycker , det uppskattas :D 

Av Ellen Lång - 8 oktober 2011 09:48


  Nu funkade det :D :D :D 






   Prinsessaaa   Tomteflicka   Tja *blink* kär i bilden :D  :')

-

Av Ellen Lång - 8 oktober 2011 09:35

Nuu har jag tagit lite fooooootoooooooon , blev rätt nöjd ! :'D

bara för de går det inte att ladda upp bilderna .. -.- 
PUSS


-

Av Ellen Lång - 8 oktober 2011 08:32

Ida mamma och Emma ska på typ öppethus , jag stannar hemma och chillar ! (a) 

Tänkte typ fota eller något sånt .. får se , isf blire ju de jag skrev liite om igår , ^^' fast ni vet dock inet vad det är .. :D 

PUSS 

Skiter i ngn bild orkar inte fixa nu .. 

Hoppas det duger iaf :D 

Av Ellen Lång - 7 oktober 2011 17:15

Känner starkt för att fota lite , men har så ont i hividet så orkar inte ... tror jag ? 

Har en så bar tanke ! 

får se om det blir som jag tänkt bara .. 

Kan iaf säga att Flisan förmodligen kommer vara med på bilden .. Eller bilderna

Sitter iaf och lyssnar på Justin bieber ♥


It's like an angel came by, oh and took me to heaven
Like you took me to heaven


Så fint ! :')♥

iaf så måste jag dock bygga upp en "studio" till bilderna jag tänkte ta .. 

men det blir nog inet så svårt ..?

Hoppas jag !!

PUSS ♥


   Haha , ni får en bild ! 

och för tredje gången visas denna bild här , bara för att jag är så kär i både Harran och bildern ! ♥

Av Ellen Lång - 7 oktober 2011 07:03

nu taggar jag för FREDAG !

veckan har känts väldigt kort . dock har jag ju iinte varit på tisdagen (sjukhus) och sen slutade vi ju 12 igår :') 

en fin bild på en söt liiiiiiiiten liten flicka ! 

   riktigt nöjd men denna bild ! 

har några planer på hur dom "nya" bilderna ska se ut ! 
PUSS  

Av Ellen Lång - 6 oktober 2011 06:53

Måste fixa bilder .. 

Ta nya bilder .. 

Orkar inte ..  ^^

Just nu sitterjag och skriver/spelar sims på facebook ! 

Sen blire skolan och tack guuuud för att vi får sluta kl 12 pga av elevensval på albäck så det inte blir någon spanska !

hade dock nästan hellre haft spanka .. 

Men men , Känner min duktig som redan kan glosorna ! (spanska)

Och sen hade vi ju förhör på engelska glosorna igår också ;)

gick förmodligen bra ^^'

Var på dans igår , skit kul faktiskt , fast att stretcha var SMÄRTSAMT .. ;)

Heller hur Frida ..? (a)

Gympa har jag idag också ! 

eller så det egentligen heter ... idrott :p 

tycker själv at det inte spelar ngn roll , gymoa och idrott är ju samma sak .. typ ..

hahhaahah , nu skrev jag mycket fst det skulle bli typ ett litet inlägg , och till alla och som orkar läsa allt .. ;) 

PUSS OCH  HÄR FÅR NI EN BILD .. 

   den här bilden har dock visats på facebook .. men för er som inte sett det eller inte har mig som vän , ENJOY 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards