ellenlang

Alla inlägg den 28 oktober 2011

-

Av Ellen Lång - 28 oktober 2011 16:07

Nu har jag målat naglarna , det blev typ, svart men bloood splash ;) 

(det kommer en bild) 

Sen ska jag ha på mig ... hahahahahahha , det får ni se sen, efter alltihop.

Vad jag ska på, det förblir en heeemlis :D 

Men tar nog med kameran, om det är laddad .

snart (om en timme (a) 

Så ska jag fixa mig . 

iiip, ska bli grymt kuuul ! :D

Nu ska jag iaf .. Äta lite, när maten är klar .. :p 

PUSS ♥

Dock blev det en webcam bild, så INTE särkilt fin ..   

Av Ellen Lång - 28 oktober 2011 12:38

Sa i förrförra inlägget att det var det bästa fredagen på länge..? 

INTE NOG MED DE !

Vi åker ju till extremt saknade norrbotten på söndag! :') 

Ååh, då får jag ju träffa massa fint folk, som också är väldigt VÄLDIGT saknade !

Ska även få Sia & Petras nya lägenhet ! 

Dock  längtar hag inte efter att åka bil i ..? 

väldigt många timmar, har faktiskt laddat men 2 böcker jag tänkte läsa ;) 

sen blir det väl att sms:a tills batteriet tar slut x)

Jaja, tyvärr kan ju som sagt? inte hundarna + mina små sötingar följa med, så Emmeli ska boooo hääär :D

Aja, nu får ni en bild, 

PUSS 

 

Av Ellen Lång - 28 oktober 2011 07:59

Du är nog, bland det mest fantasiska som någon sin hänt mig ! ♥

   

Jag älskar dig, så otroligt mycket !  ♥ 

Vi hör ihop.  ♥

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards