ellenlang

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Ellen Lång - 19 oktober 2011 07:06

Gissa ;)

Hejj !
först vill jag säga att bloggen ÄGER ! 
min fråga är om du inte kan fota din golden lite mer? 
TACK ! 

Svar: Ja visst kan jag det ! fotar den lilla mer för att det är lite lättare att få snyggare bakgruns osv . 

Tack ! :')

 



Anna

vilket är ditt bästa tips för att bli bra på att fota?
vad tycker du är roligast att fota?

Svar: tips är nog att fota mycket ! annars vet jag inte .. du kan ju tex välja från början vad du kommer fota sen också så övar du mer på just det ! 

Det roligaste för mig är helt klart djur ! :)

 


Nicole

Nicole

OMG! vilka söta djur du har (Om det är dina :))

Svar : hehe , vet inte om det är en fråga men tack och japp dem är mina :)) 
dock inte katten som kom på bild igår :)


Anna ;)

Är det redan jul ;) hur ska dom se ut när det verkiligen är jul :)

 Svar : haha , jjaa du , då kanske det blir röd bakgrund? ;)



:D


Hejj ! 
jag undrar 2 saker, 
1: är den dina djur du fotar?
2: finns det något du tycker är tråkigt att fota? 
Ps fin blogg!

 Svar: 1 , jaa för det mesta , men ibland kommer det ett katt eller så och då blir den med på bild ! :) 
2. jaa du .. kanske natur? tråkigt är det inte men människor och djur är mycket roligare !
Tack ! :)




**!!


VAd tycker du är roligast att fota?

svar: djur :)
Tildiizz
Vf går det inte att se Besökstatestiken? 
Svar: haha , det är nog för att jag inte ville visa det ? ;) 
Tilda 

Hej! Ellen du tar jätte fina bilder, och du har fått till din nya design här på bloggen. Min fråga är om du kan typ ta ett/flera kort på dina naglar som du har målat för då kan jag få lite tips till en sak jag och en kompis ska göra. Du behöver inte men om du vill så vore det kul!

 
Svar: Visst kan jag det ! 

Måste fixa min naglar ! :3


Linnea

vad har du för kamera?

 

hihi , jaadu .. 
jag lånar min systers kamera och vet inte vad den heter ^^'
någon canon iaf (a)

 


Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards