ellenlang

Alla inlägg den 18 oktober 2011

-

Av Ellen Lång - 18 oktober 2011 18:37

Fyllda av stolthet och vilja rusar som virvlar i ett vattenfall .. 

 
Av Ellen Lång - 18 oktober 2011 17:45

Ribriken säger det mesta .. 

det kom även en sööööt katt på besök ;))

             är det något du tänkt fråga sågör det nu , imron svarar jag !! :D

Av Ellen Lång - 18 oktober 2011 06:54

Idag är det Tidsdag, och idag är det = Historiaprov. jag SUGER på historia och tycker det är så tråkigt det kan bli .. ska jag vara ärlig sp skiter jag i hur det går , kommer typ vara nöjd men 2 rätt . ååååh, det är så tråkigt !

så detblev en hel del plugg igår , men kommer fortfarande inte ihår vad slaget vid beitfedl (stavning) var .. 

får nig dra ett sträck där .. 

men som jag sa igår så ska vi ju till norrbotten på lovet ! 

och kommer då inte ha tid att blogga .. 

inte mycket iaf .. 

men ska först och främst ska jag tidsinställa inglägg, så ni får varannan dag , eller till och med varje, får se om jag orkar det .. 

Sen ska jag filma det som händer där uppe ! 

som ni får se sen , och så ska jag ta kort såklart, det blir nog dock men min dåliga kamera, och nuuuuu slog det mig att jag nog kommer vara utan idas kamera i ca 3 veckor , hon ska ju praoa där .. 

ojj ojj det kändes lite .. jobbigt .. 

Men men , äre hennes kamera så äre ;) 


Bild nr 1, den är tagen för ca 2 månader sen .. 

Bild nr 2 , ehm .. jaa , inte så bra ? den är tagen för ca 5 månader sen .. :P 

hmm .. vilken var bäst ? ;)

   

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards