ellenlang

Alla inlägg under september 2011

Av Ellen Lång - 7 september 2011 06:56

  Om ni undrar varför jag inte laddat upp en bild på underbara så är det för att alla bilder blir typ likadana ^^'


Här en en iaf !



Puss  

Av Ellen Lång - 6 september 2011 20:22

   


Kommentera gärna vad ni tycker !

Av Ellen Lång - 6 september 2011 14:46

   skala jordnöt ♥
  ♥
   klättra och klättra och klättra och klättra .....   Greta ♥
  ♥
  ♥
  ♥♥♥♥♥
  ♥
   uuh , vem är duu snygging ?   Harry : släpp den då !    Sötis äter jordnötter ^^' ♥
  Åhh ! ♥

Av Ellen Lång - 5 september 2011 08:53

 

Av Ellen Lång - 4 september 2011 16:00

Video-bomb ! 

på världens sötaste små saker .  ♥ 

Bortse från min röst i en av videosen .. 




   Efter MÅNGA jordnötter såg Harry ut såhär ^^'  ♥

   Barran  ♥

   Harry käkar .
 
   Greta .. Äter ?  ♥

   Harry  ♥

   ♥ 


Det blev nog fler videos på Harry ? 

Eller så såg jag fel nu ^^' 

Av Ellen Lång - 4 september 2011 14:39

Nu sitter jag och har precis ätit ! 


Ridit på en riktigt fin Florens idag men Julia och Emmeli ! 


 


Puss

Av Ellen Lång - 4 september 2011 08:50

En nagel ! dock riktigt dåligt foto ! taget med camen ^^' 

 

Av Ellen Lång - 4 september 2011 08:08

Skolan i fredags : 


Julia och jag sitter i korridoren och pratar . 

sen märker vi att ingen från A kommer (vi går i A )

vi springer ner och ställer oss på trappen utomhus . 

det är helt tomt . bara ett litet barn som springer på andra sidan 

Julia - var är alla ? :o 

Jag - menar det ? 

Sen kom vi på att det var fotografering , men vi vet inte var .. 

Vaktmästaren går på väg in i en annan byggnad . vi springer efter och frågar var fotograferingen är . han pekar mot matsalen och säger 

- där om ni går en trappa ner . 

vi springer så fort vi kan .

Julia - men gud ! tänk om dom har börjat men gruppfotot ... :o

Jag - Men det kan dom väll inte ...? :o 


När vi kommit fram ser vi massa FBK barn . 

Julia - vi har nog gått fel ? :s 

Jag - eehm .. aa . 

Sen går vi lite sakta . 

Julia - vad gör vi nu ..? ... SLÖDEN !!

hahahahh


Vi springer till slöjden , sammtidigt som vi springer säger jag 

- det här ska jag skriva på min blogg ! nu har jag gjort det :) !!

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards