ellenlang

Alla inlägg den 14 september 2011

.

Av Ellen Lång - 14 september 2011 20:06

Alla känner sig misslyckad någon gång . 

Jag med .

Men jag kan inte säga hur andras misslyckadskänsla är . 

Men min , den handlar inte om att ha flest fel på en prov . 

Eller att vara sämre på matte än någon annan . 

Min handlar om att jag inte är och kommer aldrig bli som dom andra  . 

Det är något alla vet , även jag . 

Jag kan inte vara på en teater där det är flera hundra barn . 

För många av dom kommer att vara sjuka . 

Jag kommer leva med det . 

Jag måste inse det . 

Det gjorde jag nog för länge sen . 

Fast samtidigt kommer jag aldrig göra det . 

Ibland rätt sällan , men ibland känns det som att det inte är värt det . 

Men det är det . 

All den lycka livet ger . 

Jag är tacksam att jag är jag . 

Men samtidigt hade jag så gärna , vilja vara dom dom andra . 


Jag tackar , att jag faktiskt är jag  

Och att jag fått ett liv på denna jord


   

Jag vill ha ett långt och lyckligt liv . 

Av Ellen Lång - 14 september 2011 08:22

  Bjuder på en bild på mig för en gångs skull ..  


Buuuh , jag är sjuuk idag , så det kommer bli många inlägg idag ^^'


Av Ellen Lång - 14 september 2011 08:14


Det är går inte att beskriva hur mycket du faktiskt betyder för mig . 

Du är den finaste . 

Du är den snällaste  . 

Du är mitt hjärta . 

Du har funnits hos mig så länge . 

Du är 9 år gammal . 

Jag är 12 . 

Du har funnits här så länge jag kan minnas . 

Att bara tänka på att du är så gammal som du faktiskt är ger mig en klump i magen . 

Men du kommer aldrig försvinna . 

Du är min käraste . 

Dig kommer jag aldrig glömma . 

När jag en någon gång kommer sitta och tänka på när jag var "liten" 

Kommer du finnas där . 

 ♥


 


Jag älskar dig  ♥



Av Ellen Lång - 14 september 2011 08:10

the history books forgot about us and bible didn't mention us , not even once .. 



Regina Spektor  ♥

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards