ellenlang

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellen Lång - 12 augusti 2011 07:59

Min fina ♥ 


  ♥

Av Ellen Lång - 12 augusti 2011 07:37

Har hostat sjuukt mycket ! 

Blääää .. 

Jag hostar liksom fortfarande så det känns inte sådär jätte kul .. 

Men men , det blir ju skönt när det går över !



 

Av Ellen Lång - 11 augusti 2011 20:29

Bild -->



   På käraste ♥ 

Av Ellen Lång - 11 augusti 2011 18:56

Kan typ inte andas !

Hostar sjuuukt mycket . 

Jag dööööör här ! 

Nej men typ .. 


Här kommer några bilder jag tagit idag !


   Hamster-hörnan !          Vera    Världens finaste !

Av Ellen Lång - 11 augusti 2011 09:58

Haha .. tänkte bara säga att om ni vill så får ni ju suuuper gärna gilla min blogg på facebook . Det är bara att kolla till höööger så finns det en gilla knapp !  

Det skulle ju vara super kul !


Tack till alla som redan gjort det !




Puss 

Av Ellen Lång - 11 augusti 2011 08:32

Igår kände jag min inte sjuk alls , men nu hostar jag typ sjuuuukt mycket .. 

Så då får jag se vad jag ska göra idag ..

Kanske pyssla lite till Hamstrarna , gå en promenad mes Selma som har varit dålig i magen efter att ha ätit ruttna äpplen vilken hon INTE får men gör det iaf .. INTE bra ..  

Sen kanske Veriis får springa i selen !

och om ni undrar varför jag inte hade en bild på Lillan när jag hade det på Vera , Selma , Harry , Flisan och Greta så är det för att jag aldrig får en fin bild på henne eftersom man inte kan komma så nära med kameran och hon ser lika dan ut heeela tiden ..

Så där var den anledningen .


   Kan tyvärr inte ta en ny bild eftersom jag sitter med Sias dator så mina bilder är ju inte på den hääääär datorn .. 



Puss 

Av Ellen Lång - 10 augusti 2011 21:02

Nu har jag varit på en fin kvällspromenad med Selmis nu . 
Hon var dock lite tjurig men aja .

Ååh . jag är så trött !

Hihi . går nog och lägger mig snart ..

Haha . fick en idé om att göra om tofflor till något .. till Hamstrarna förut . så  då blev det att pyssla lite . 

haha . ser ni några likheter ..?  

Så sött .  


    Så sjukt lika ju ! 

tur att han heter Harry STUART LITTLE Potter :')

Av Ellen Lång - 10 augusti 2011 16:34

Idag blev det att va med Emmy , Julia , Ellen och Frida ! 

Kuuuul !


orkar inte skriva så mycket nu .. hihi . har blivit lite dåliga uppdateringar . 

hihi ^^' 



 

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards