ellenlang

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Ellen Lång - 13 augusti 2011 20:10

Ååh , Selma är dålig i magen ! 

Hon har ätit dåliga äpplen .. 

Som hon har hittat på marken från vårat äppelträd . 

Det har typ inte gått över fast det var typ 3 dar sen hon åt dom .

Och sen tidigare idag gick jag och Mamma på en promenad med henne och min lilla gumma råkade trampa på en tagg .. 


   Haha , fick en buus bild på henne ! ^^♥

Av Ellen Lång - 13 augusti 2011 18:23

Idag mår jag som sagt mycket bättre , men det om gjort mest underverk av alla mina mediciner av olika slag är NÄS-SKÖLNING ! 

Det är ganska äckligt men jätte bra ! 

Jag som ni säkert vet har inget luktsinne alls , men förhoppningsvis får jag tillbaka det om jag fortsätter med näs-skölning ett tag . HOPPAS !

Sen måste jag bara säga att varje gång jag hostar känns det som att jag har en inre blödning typ . 

Det gör sjukt ont ! 

Nu till något helt annat - Jag vill köpa typ ett sånt här : 

 

Fast med annan text då , men jag vet inte  vad det ska ståå ! 

Tackar och bockar för tips .  


Av Ellen Lång - 13 augusti 2011 10:01

Idag mår jag mycket bättre !

skönt . 

Så då får jag se vad jag ska göra idaag ! 

Igår fotade jag lite "natur" och självklart Selma och Flisan !   

Men jag fota min fina syster också . 

Men har inte hunnit fixa dom till datorn än så det blir senare !


Här kommer en bild .


   

Sök i bloggen

Presentation

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards